At the moment

Hej på er underbaringar, jag hoppas att ni har haft en fantastisk måndag så här långt! Min har gått otroligt fort; jag har hunnit räkna, prata och skratta en väldig massa. Jag har även hunnit förkorta mitt liv med en timme genom att andas in förbränningsångorna, som var resultatet av en ammoniumdikromatvulkan (såhär såg den ut).
 

Nu sitter jag och äter lite mellanmål medan jag läser era fina kommentarer - tusen tack, fina ni, man blir ju alldeles varm i hjärtat!

Annars? Mitt Photoshop fungerar igen (halleluja!) så jag ska börja med en bloggdesign till en av mina fina klasskamrater om en timme eller två. Innan dess ska jag hinna skriva en debattartikel och räkna ett gäng mattetal. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0