Elva

Om du skulle behöva lyssna på en enda låt i hela ditt liv, vilken låt skulle det vara?
Just nu känns det som att jag skulle kunna lyssna på Daniel Adams-Ray i en evighet. Vilken låt som helst, egentligen, men om jag tvunget ska välja så får det bli Dum av dig. Eller Gryningspyromanen, kanske.

Du gör en alldeles egen B&J glass, vad heter och innehåller den?
Det skulle vara en chokladglass toppad med kolasås, kanderade pecannötter och alldeles för många minimarshmallows. Candy Mountain, skulle den få heta.

Om du hade en superkraft, vilken skulle det vara då?

Det skulle vara himla fint att kunna trolla, om det räknas som en superkraft. Jag gick så himla länge och hoppades på ett brev från Hogwarts så innerligt att det nästan gjorde ont, så det skulle ju vara väldigt trevligt.

Favoritårstid?
Jag gillar alla årstider; man kan ha filmkvällar på hösten, värma frusna fingrar med te och varm choklad på vintern, ta soliga promenader på våren och ha ändlösa dagar vid havet på sommaren. Åh.


Vart är ditt favoritställe i hela vida världen?

Jag har inte bestämt mig för det än, men Sardinien är ju himla, himla fint.

Hur skulle du beskriva dig med ett ord?
Just nu är jag väldans glad - fint!


Om du fick en miljon, vad skulle du göra?

Åh, jag skulle resa med fint folk, bjuda vännerna på bio, spara lite och skänka pengar till någon vettig välgörenhetsorganisation. Och så skulle jag köpa en jättegammal tantcykel, helst en ljusblå.

Har du något du absolut inte skulle klara dig utan?

Kärlek.

Har du någon förebild? Varför just han/hon?

Jag ser upp till mina föräldrar. De är på det där viset som jag vill vara när eller om jag får barn i framtiden; bekymmerslösa, roliga och vet precis vad som behöver sägas när man behöver muntras upp!


Vad är din favoritfrukost?

Lite middag från kvällen innan, eller äpple plus kanel med lite keso eller a-fil, för det är hur gott som helst!

Vilket är ditt favoritord?

Det är olika från tid till tid, just nu är det simplicity - så fint!

Jag blev utmanad av fina Ellen att svara på elva frågor, det kändes som en bra grej att göra idag. Reglerna till den här leken är lika enkla som de är få; ge svar på de frågor du fått och utmana elva andra personer med nya frågor.

Jag utmanar Annie, NiklasValeriaOlivia, SaraKajsaKarroIsakAnnelieSandra och Pablo (plus alla andra som vill svara, förstås!)
Vem vill du träffa innan du dör? • Om du fick ändra en sak i världen, vad skulle det vara? • Vilken är bästa glassen på sommaren? • Hur ser en perfekt sommardag ut? • Hur ser dröm-outfiten ut? • Vad hoppas du att du gör om tio år? • Vad står högst upp på din lista över saker att göra innan du dör? • Vad är du rädd för? • Vad är du bra på? • Vad får dig att skratta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0