Fredagkvällar är fina kvällar

I kväll har jag varit med fina vänner. Vi träffades i kyrkan, där vi diskuterade både det ena och det andra efter att ha sett på två små filmer.
Sedan gick vi till Hemmakväll, där vi köpte två väldigt fina (lite längre) filmer som vi sedan såg på - Mr. Nobody och The Greatest, heter de.
När filmerna, drickorna och alla chips var köpta tog vi en kall promenad under grå regnmoln hem till mig. Där blev det filmtittande så länge man mäktade med. När alla gått hem utom några stycken övergick vi till mysigt småprat och lite diskuterande liggandes utspridda lite här och var på madrasser och kuddar, sådär som det blir ibland.
 
Och vet ni vad? I morgon ska jag använda min kamera på riktigt. I dag har jag mest bara lekt.
 
Fred ut, ta hand om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0