Paradise, everytime she closed her eyes

Hej på er underbaringar! Jag vill be om ursäkt för min uteblivna uppdatering, jag och mina fina har haft fullt upp med att springa runt som rena rama turisterna i Sveriges vackra huvudstad. Alla foton förs över i skrivande stund, så jag har tyvärr inget att visa er ännu. Men jag lovar er en bildbomb efter rättvändning och sortering!

I väntan på att överföringen ska avslutas sitter jag och äter en alldeles för god mascarponeglass med skogsbär och pecannötter medan jag tänker på livet, de senaste 378 dagarna och undrar hur allt kan ha blivit som det faktiskt blev. Överraskningar, fina dagar, besvikelser och mer därtill. Jag kommer aldrig att bli klok på hur det fungerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0