Sådant

I dag är det torsdag. Jag har skrivit ett prov i samhällskunskap och crawlat ett hundra meter. Det sistnämnda åstadkommandet var inget att skryta med, men så ska jag ju inte bli simmerska heller, så det gör inte så mycket. Utöver det händer inte så mycket just nu. Jag och världen ser ut ungefär precis som igår, jag har upptäckt väldigt mycket bra musik och har närmare ett hundra sidor kvar att läsa av boken som ska redovisas imorgon. Det känns helt okej.
 

Mer? Det känns alldeles förträffligt trevligt att ni blivit så många som tittar in här både nu och då bara för att läsa eller kanske till och med skicka iväg en liten kommentar - tack så mycket för det, ni är kalasfina allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0