we can pray for sunny weather, but that won't stop the rain

Idag vaknade jag till ljudet av sommarregn mot sovrumsfönstret, så himla mysigt (även fast det egentligen borde vara strålande sol och trettio varma plusgrader, såhär i slutet av juni). Strax därefter körde vi hem till småkusinerna där det bjöds på glass, te, chokladbollar och tio tusen kramar. Jag älskar sådana här dagar.

Förresten, hörni, så skulle det vara himla fint om ni skrev en kommentar och berättar ifall ni tycker att jag ska blogga om någonting särskilt - man vet ju aldrig. Det känns som att det borde finnas tid till sådant, nu när det är sommarlov och jag har all tid i världen.

Fred ut, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0