Allt grönt

När vi korsade spårvagnstorget bekräftade Juliet att mina hårtoppar faktiskt var grönaktiga sedan dip dyen. Nu är mitt hår tio centimeter kortare och jag är missnöjd.
 
Jag har köpt en kalender och försöker dämpa min skola-på-måndag-ångest. Slutprov i fysik och sådant väntar. Turligt nog går jag i finaste klassen, så det ska nog funka.

Additional stuff
1 Övernattat på mitt altangolv och lovat mig själv att aldrig göra om det
Franska nerver och skratt med fint folk
3 Världens bästa björnstam på Götaplatsen
4 Maskinen spelade och vi stod inklämda mellan svettiga killar utan tröja och 26 500 andra galningar
Loka Hallon & Persika är himmelskt gott
6 Nervositet, ångest, gapskratt, leenden, tristess
7 Sms från finaste Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0