long time no see

Lately
1. Jag, Alice och Isak har promenerat på solvarma gator bland gamla hus och miljontals smörblommor.
2. Vi har ätit jordgubbar med strösocker och grädde på, hemma hos farmor
3. Jag har druckit för mycket te för mitt eget bästa
4. Jag springer omkring med vilda frisyrer som är resultaten av slarviga men ack så härliga håruppsättningar
5. Vi har haft en heldag hemma hos farmor; kinaschack, promenader och husmanskost (så himla gott)
6. Jag har suttit vid sjön och pratat med Karro som flugit iväg till Nya Zeeland
7. Det har regnat och världen har känts grå
8. Vi har fikat. Många gånger. Det ska va gött å leva.

Vad har ni haft för er sedan sist? Berätta gärna, finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0