ladies and gentlemen, welcome my bling

Säsongens första hamburgare har just ätits upp. Vi tänkte grilla dem, men upptäckte till vår stora förtret att gasen i grillen tagit slut bäst vi stod där med tjugo råa biffar. Turligt nog för oss så har vi en spis som fungerar som spisar gör mest - stekt mat är ju trots allt inte fy skam!
 
Annars? Min kära kompis tandläkaren har förgyllt min mun med blekrosa gummiband och en blänkande räls som ska agera permanent accessoar hos mig ett år eller så. Jag börjar känna mig som en stereotypisk tonåring (eller möjligtvis en transformer, med tanke på all metall som utgör mig för tillfället).

Hoppas att ni har haft en fin dag, ta hand om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0