Let's get lost, find beauty in simplicity, enjoy the little things, try to forget reality

För ungefär en timme sedan hade jag en vit vägg. Nu har jag en vit vägg med två små fåglar och femton ord som jag tuschade dit för att fördriva tiden.
Hoppas att ni har haft en underbar lördag och att den blir ännu bättre nu framåt kvällen! Jag ska spendera min tillsammans med ett gäng finfina tjejer och ett par burkar nutella; det är dags för tanthäng.
UPDATE 00:25
Jag fick en del frågor om vad jag skrev och hur jag målade på väggen, och det är ju ingen mening med att hemlighålla sådant! Jag utgick från en bild på en svala då jag skissade upp fågelkropparna med blyerts, innan jag fyllde i dem med tusch. Texten (let's get lost, find beauty in simplicity, enjoy the little things, try to forget reality) är en blandning av några fina citat jag hittade på weheartit. Överväger dock att måla över den igen och nöja mig med mina små fåglar. Dels på grund av att typsnittet blev lite väl snirkligt (jag har så mycket snirkel i mitt rum redan, haha), men mestadels för att man inte ser den om man står upprätt eftersom att hela skapelsen är olägligt placerad under mina två fotolister, hehe!
För att fåglarna ska kunna stanna kvar måste de fixeras. Det ska jag göra i morgon, då jag inte är i rummet - man vill ju inte bli snurrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0