Haga coffeehouse

Idag var vi i staden och promenerade omkring på Hagas fina stengator, bland diverse inredningsbutiker och ett par caféer.
 
I en butik som saknade namn var mamma alldeles till sig över tusen små gemytliga ting och en matta medan jag bestämde mig för att jag, någon gång i framtiden, ska bo på ett ställe med vitlaserat trägolv.
I en annan bestämde jag mig för att jag minsann ska äga fattigmanssilver och sådant fint i framtiden. Gud vet när det blir av.
Efter att ha tittat ut och in i de flesta småbutikerna på stället fikade vi på Haga Coffehouse, där kanelbullarna hade en diameter på trettio centimeter och personalen var himla trevlig.
Nu ska jag hämta min utlånade longboard och se på kärleksfilmer med Julia och Harald. Livet är rätt bra ändå.

Vad har gjort er glada idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0