staden äter upp mig

 
1. Jag övningskörde, för första gången i hela mitt liv, tillsammans med mi padre på en liten skogsväg som omgavs av oändligt många granar. Jag körde inte av vägen eller på en älg, vilket pappa tyckte var himla bra. Jag med, för den delen
2. Vi har hängt nere vid sjön. Standard
3. Vi hittade en liten groda, som min lillebror döpte till Bert-Gandalf
4. Fiske på bryggan med småkusinerna som inte alls är så små längre (och jag känner mig himla gammal som påpekar hur mycket de vuxit sedan sist)
5. Lillebror agnar kroken
6. Alexander, som redan fyllt fem och är kittligast i stan
7. Fika. Vi fikar mest hela tiden, känns det som. Eftermiddagsfika är standard, men ibland blir det fler gånger än så, då man besöker någon eller själv får besök
8. Jag, som ser ut som jag gör allt mest
9. Vi såg ett avsnitt av Doktor Snuggles tillsammans med Gustav och Alexander. Nostalgi, om man säger så
10. Gustav, som redan börjat skolan och vägrar acceptera att jag dricker kaffe, som är så fruktansvärt äckligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0