thursday

Idag slutade jag så väldigt tidigt att jag bestämde mig för att ta tåget in till bästa caféstaden för lite pluggfika, innan jag skulle träffa tandläkaren där för att laga rälsen.
Eftermiddagen inleddes så fint med cappuccino och mudcake på Café Viola. Anders gjorde mig sällskap för att prata om evolution och tro och presidentvalet och sånt.
När Anders gick hem satt jag ensam kvar och skrev ett par rader i min rapport om hållbar utveckling och införskaffade ett par jeans innan jag träffade tandis.
Strax efter tre tog jag tåget hem. Hann läsa ytterligare några sidor ur Norwegian Wood och smida promenadplaner innan jag kom hem till regnvåt asfalt och grå himmel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0