forty three things to do before summer is over

1. Läsa tio böcker, eller ännu fler
2. Äta glasswienerbröd från lilla bageriet
3. Gå på barfotapromenad
4. Göra ett par shorts
5. Äta mjukglass
6. Åka longboard på natten med nikodemusarna
7. Bada i havet

8. Umgås med mina fina
9. Promenera i sommarregn
10. Se så många bra spelningar i stan som jag bara kan (Veronica, åtminstone)

11. Bada i sjön
12. Träffa släkten
13. Äta jordgubbar på någon av öarna med vänner
14. Picnicka med fina människor
15. Överraska någon
16. Åka på potatisfestivalen, hihi
17. Fiska
18. Träffa Kajsa

19. Springa
20. Göra en tårta (rulltårta räknas väl?)
21. Sova alldeles för länge
22. Vara uppe alldeles för sent
23. Ro
24. Dricka te med alla bra
25. Grilla (och äta, förstås!)
26. Se en säsong av Pretty Little Liars, eftersom att jag sagt till Frida och Sara att jag ska göra det
27. Tågluffa någonstans, eller åtminstone försöka
28. Fika på café och kolla på folk med mamma
29. Se på filmer med några av de bästa
30. Äta pizza på stranden
31. Åka på cykeläventyr
32. Tänka mindre på skolan
33. Fota någon som är fin
34. Ordna en tjejkväll (med mamma och syster yster räknas, såklart)
35. Hoppa studsmatta (åh, underskattad aktivitet)
36. Få någon att skratta
37. Baka något jag aldrig försökt mig på förut
38. Prova minst en ny kulglassort
39. Färga topparna
40. Äta nygräddade våfflor på bryggan
41. Kvällsfika
42. Köpa somriga kläder och mörka solglasögon
43. Lyssna på fin musik

Och så var fyrtiotre saker, som jag vill göra i sommar, nedskrivna. Vad ska ni själva hitta på? ♥

(Åh, i övermorgon är det dags.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0