fredagen den tjugosjunde april

Idag var allt mest en sådan där mysig dag. Jag och min allra bästa Frida tågade in till storstaden där vi pratade skånska och gjorde fina fynd på Rut och Monki. Sedan åkte vi hem igen för att prata om viktigheter och lyssna på livemusik med fina vänner. Träffade August som hade ett plåster på hakan...
...och gjorde snygga miner...
...och så pratade jag med Hanna och andra kalasbra människor som var lika söta och glada som alltid...
...och lyssnade på min lillasyster och hennes band som spelade alla sina låtar och ännu fler...
...och sa hejdå till personer jag inte kommer att träffa på ett par dagar och gjorde avslut.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0