Prôvidore

Mamma och syster yster bestämde sig för att ta en dag i Göteborg. Jag valde att stanna hemma för att kurera mig lite eftersom att min envetna förkylning äntligen har börjat ge med sig. Det hela visade sig vara ett bra beslut, eftersom att vår fina pappa kom på att vi tre som stannade på hemmaplan skulle gå och ta en lunch på Prôvidore - en jättemysig restaurang med sjöutsikt. För min och lillebrors del blev det en supergod fläskfilé med äppel- och potatisgrating medan pappa tog en dillpestobakad kummel. Supergott!
 
Efter lunchen tog jag och lillebror en promenad vid sjön. Vi tittade på sjöfåglar och pratade om allt som hör livet till, riktigt fint.

Tack vare de senaste dagarnas uppmärksamhet har ni blivit ännu fler som bestämt er för att titta in här då och då, något jag verkligen tycker känns jätteroligt! Jag har funderat på om det kanske är någonting ni undrar eller vill veta, så jag överväger att ha en liten frågestund här på bloggen. Vad tror ni om det; intressant eller tråkigt?

Ha det vackert! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0