Smoothie

Hej på er, hoppas att denna torsdag har börjat riktigt bra!
Jag inledde min med en riktigt mysig frukost med familjen innan jag förflyttade mig till soffan med en iskall smoothie. Här tänker jag sitta och opponera på ett arbete och kanske räkna ett mattetal eller två innan jag ska fortsätta njuta av lovet. Hoppas att ni får en jättefin fortsättning på dagen och att ni får gjort allt det ni vill hinna med!
 

Och återigen; stort tack för era kommentarer, jag blir så glad så glad! Och så vill jag tacka Olivia, som agerat min personliga detektiv och berättat att jag hamnat på blogg.se's förstasida - plötsligt händer det, och då känns det ju faktiskt väldigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0