Studytime

Hej alla fina, hoppas att ni har haft en underbar start på veckan såhär långt! Jag har inlett min med pannkaksätning plus blomtittning och ska nu fortsätta med lite skolarbete. Våra tidsoptimistiska lärare har gett oss elever i uppdrag att skriva en natur- och samhällsvetenskaplig rapport på fem sidor som ska vara inlämnad på torsdag. Det finns så mycket att skriva om energiomvandlingar att jag knappt vet vart jag ska börja, haha. Jag antar att det bara är att ta sig i kragen och sätta igång!
 

Jag hoppas att ni får en jättefin kväll! Har ni brist på något att göra kan ni alltid läsa en mysig bok, dricka te eller kanske ringa någon ni inte pratat med på ett tag.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0