i'm back, babydoll

Och så var jag tillbaka i vårt lilla hus efter att ha kört land och rike runt. Jag har hunnit med lite av varje under tiden jag varit inaktiv här; himla mycket fint.
Additional stuff
1 Om tjugoen dagar är det skolstart och jag har inte hunnit bestämma mig för huruvida jag är taggad eller ej, men eftersom att det är på tok för tidigt att tänka på sådant ska jag låta bli att göra det
2 Att inte blogga har varit himla skönt, ni borde prova det, ni också. Att inte vara uppkopplad är fantastiskt (jo tack, nu låter jag som vilken tant som helst)
3 Pearl Harbor är en fruktansvärt förutsägbar och kärlekssmörig film medan A Man On The Ledge var rätt bra
4 Jag har skrattat så jag fått ont i magen åt: en uppsats om en ko, en sofistikerad Jonathan, att jag föll i slow-mo över coolaste killen i stan som rullade longboard, Julias uttalanden, Johans videobloggar och mina och Kajsas lite för sena konversationer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0